Gasa !?



Redan nu känns det som vi närmar oss slutet på det här året. GASA, full fart framåt, vi måste nå fram.
Det är svårt att säga "Nää, jag vill ta det lite lungt nu. Det är mörkt där ute och då vill jag sova lite mer, det är ju den här årstiden jag tankar, laddar mina batterier." Vem lyssnar på detta faktum, vem lyssnar till kroppen ?  Man behöver ju inte lägga i backen, men friläget skulle nog passa under en tid. Det är dax att tänka på familjen inkl. hunden, ta farm kameran och ut i naturen och fånga bilder som lyser upp hjärnan, samtidigt så är man ju tekniknyfiken, ordningsfreak, ja nyfiken på allt så, friläget, nä det får nog bli tvåan.
Bilden från flygplatsen i Köpenhamn med världens största persien i kvällssolen.

80%, stigande

Kommentarer
Postat av: Christer Thunell

Apropå att ta fram kameran så ramlade just Utemagasinets fotospecial ner i brevlådan- Kul!

2008-11-22 @ 07:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0