Stockholms Färdtjänst

image42

Man kan bli sur, arg eller heligt förbannad och det sistnämda är det vanliga när man har med Stockholms Färdtjänst att göra. De bevisar om och om igen att de ej visar någon som helst respekt för sina kunder. Jag har mycket svårt att förstå affärsideen när man behandlar de som föder en illa. De påstår själva att de inte har så många klagomål, men det är ju lätt att förstå när man gömmer sina kontaktpersoner på hemsidan. Men nu blir det anmälan varje gång efter att sonen i höstas blev avlämnad på fel adress, plötsligt så kommer man på att viss elrullstol får man inte köra (för den går ej att spänna fast ????), hur många gånger har man inte sagt till att överhuvut taget spänna fast och så alla förseningar utan att höra av sig, 20, 30 eller 50 minuter. Själva väntar de i 5 minuter (i bästa fall). Men det senaste var en i mängden av oförskämdheter, att be medföljande assistent att hålla käften när hon påpekar att han kör fel, chaffören visste överhuvut tagit inte var han var, kör omkring på LIdingö när han ska till Östermalm.
Respekt, Färdtjänsten, Respekt, ni är ett serviceföretag som vi brukare och skattebetalare betalar för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0