PreDay

Preday

Idag är dagen före dagen L, eller nu övergår PreWork till FunWork. Det är packat och klart, 30kg bråte och kläder blev det. Så nu är det bara att ta det lungt och vila fram till kl. 8:00 imorgon då det bär av, sedan är det bara att sitta och fundera i 50 mil, vad har jag glömt. Nää glömt är glömt, nu får det fungera med det jag har med mig.
Hoppas allt kommer att fungera, framför allt motorcykeln men även det tekniska, GPS, tracker, telefon och Laptop + den obligatoriska påsen med laddare. Allt är packat i plastpåsar som är packade i Drybags som ligger i täta packväskor och jag har dubbla regnställ med mig för regn lär jag inte kunna undvika. Så med torra grejjor och kropp så kommer man att vara en glad skit i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anders Freeman

Lycka till Matte, jag kommer att försöka följa dig över nätet.
Var försiktig på vägen!!
Och se'n när du kommer hem ska vi löda batterier...
//En Free Man

2007-05-18 @ 21:40:27
Postat av: Susanne

Hej Matte. Lycka till, som sagt, jag skall kolla ibland att dina tekniska prylar fungerar.

2007-05-19 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0