Höstutsikt

Höstutsikt

Vilken helg, en riktig hösthelg. Blå himmel och 0:an på natten, det känns avslappnande. På fredagen och lördagen var Christopher och jag ute och drog i den lånade Chevan med många hästar under huven (se Chistophers blogg, http://chatblogg.blogspot.com/ ), det var avkoppling att framföra allt se hur CC njöt av det och jag hade inte tråkigt heller precis. Idag ska jag straxt åka och byta tillbaka till min bil men satt först på balkongen med en kopp kaffe och förundrades av de mjuka dimmolnen söder ut. Det har varit ett fantastiskt molnspel hela morgonen. Det är skönt att man glasade in balkongen så att det går att sitta där när det endast är några +-grader utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0