Sista lugna fredagen (på jobbet)

Detta skulle bli sista dan helt ensam på jobbet, lungt och skönt men vad händer ÅB dyker upp och ska förbereda att han ska börja jobba på måndag. Hur sjuk är inte världen. På måndag drar det igång kunder kommer tillbaka från sina semestrar och vår personal återkommer från sina, vilket stök det kommer att bli.
Att vara sjukskriven i 3 månader pga av renovering av hjärtat fick en att tänka över arbetssituationen och jag kom bara fram till en sak, att jag har ett bra jobb i en dålig organisation. Vem faan är det som styr, har han inte märkt att vi gått på grund ?   Nää för komunikationen fungerar inte, kanske ett språkproblem eller möjligen ett kulturproblem som är så modernt nu.
Det ska bli en intressant höst, en sak är iallafall säker, jag har klivit av från mina egna fotspår och jag ser många stigar där framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0